مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - داوود

سلام خانم مهندس .اول از همه من بابت اون نامه ازتون واقعا معذرت میخوام راستش کسی رو سراغ نداشتم که منو راهنمایی کنه شما هم که جواب نمیدادین خانم مهندس من تو رشته قبلیم رتبه یک رو داشتم و میتونستم بدون کنکور برم زراعت بخونم ولی راستش به صنایع غذایی علاقه دارم و دوست دارم علایقمو دنبال کنم من میخوام عمرمو صرف علم کنم میدونین خانم مهندس امسال عقیده داشتم میتونم تو سراسری قبول شم ولی از شانسم خونه رو فروخته ایم و تو این لحظات حساس افتاده ام دنبال کارای اداری مثل شهرداری و دارایی .از شما ممنونم که به نامه های من جواب میدین مطمئن باشین کسی بهتر از شما نمیتونه منو راهنمایی کنه راستی جزوات علوم و تحقیقات رو ندارم چطوری میتونم تهیه کنم.همچنین نمیدونم اگه سراب بخونم میتونم به ادامه تحصیل در دکترا هم امید داشته باشم و دکترای صنایع غذایی تو کدوم شهرها هستش ممنون


سلام

اشکالی نداره .

دکترا فقط علوم تحقیقات و سبزوار دارد .

بله با فوق لیسانس سراب هم می توانی دکترا شرکت کنی ولی بیشتر شانس قبولی در سبزوار را خواهی داشت .

برای خرید جزوات با تلفن اعلام شده در ساعات اعلام شده تماس بگیر .