مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - رضا

سلام خانم بهمنش ! خسته نباشید ! بابت مشاوره های مفید و کاربردی و با صبر و حوصلتون بهتون خدا قوت میگم! راستش یکی از دوستان من در مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، میکروبیولوژی دامغان قبول شده و الآن هم توی خدمت هست ! از من پرسید که بروم   ارشد یا نه ؟ راستش من هم گفتم باید تحقیق کنم ! 
واسه همین وبلاگ شما رو که دیدم گفتم چه کسی بهتر از خانم بهمنش ؟ ! یه لطف کنید هم در مورد شهرش که دامغان هست ، هم درمورد خود گرایش میکروبیولوژی و آینده این گرایش بعد از ارشد یه توضیح بدید خیلی ممنون میشم ! 
پیشاپیش از پاسخ مفید و دلسوزانتون ممنون !! 

ببخشید که شلوغش کردم !!


سلام

پسرم ، دوستت باید ببیند هدفش از ادامه تحصیل چیه .

به نظر من ادامه تحصیل برایش خوب است و بهتر است که برود و ثبت نام کند.چون امسال دانشکاه ازاد راحت بچه ها رو قبول کرد خیلی ها خیال کرده اند اوضاع همیشه همینطوری خواهد بود در صورتی که ممکن است سال دیکر قبول شدن اینقدر راحت نباشد .

من تا به حال کسی را ندیده ام که از فوق لیسانس گرفتن پشیمان شده باشد .

در گرایش میکروبیولوژی ، بیشتر درسها حول میکروبیولوژی است و واحدهای درسی بیشتری در این زمینه دارند .

از نظر کار جاهای سخت گیر مثله اداره استاندارد ،این گرایش میکروبیولوژی را به بهانه هایشان اضافه کرده اند و می گویند ما گرایش تکنو را می خواهیم ولی سایر جاها چندان اهمیتی به گرایش نمی دهند .