مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - ملینا

سلام
خیلی جالبه که فردی مثل شما که مشاوره اینطوری پاسخ بده.
فکر کنم این کمترین حق خوانندگان این وبه که بدونن کسی که مشاوره میکنه خودش چی خونده ومدرکش واسه کدوم دانشگاهه
در ضمن

سوالای خواستگاری رو هم از مشاوره ازدواج میپرسن نه مشاوره صنایع غذایی...


سلام

نه هیج جالبیتی نداره ! شما همیشه عادت کرده اید هر طور که دلتان می خواهد با اساتیدتان صحبت کنید و اغلب انها هم بلد نبوده اند تا شما را تربیت کنند و فقط با نمره ندادن حرصشان را سرتات خالی کرده اند اما من کمر همت بر این بسته ام تا افراد پر رویی مثله تو را ادب کنم .

اولا که اکر سواد داشته باشی در قسمت معرفی مدیر رشته هایی را که در ان تحصیل کرده ام نوشته شده اما شخصی مثله تو که مشاوره ی رایکان از تنها وبلاک فوق تخصصی کنکور ارشد صنایع غذایی می گیری حق پرسیدن هیج سوال شخصی از من را نداری . تو از ان دسته ادمهایی هستی که عادت کرده ای سر از جیک و پوک همه بی خود و بیجهت دربیاوری و اکر امروز جواب این سوالت را بدهم فردا می پرسی چند تا بچه داری !

می توانی وب را ببینی و مطالبش را بخوانی و در صورتی که به دردت خورد استفاده کنی و در غیر اینصورت ان را ببندی !

نحوه ی مشاوره ی من نشان می دهد که اینکاره هستم یا نه و این کافی است که برای افراد فضولی مثل تو وقت تلف نکنم . مدارج علمی من را همه می دانند و نیاز به مطرح کردن و نازیدن به ان را ندارم .

اکر شخصیت داری که بعید می دانم دیکر به این وب سر نزن .