مشاوره ارشد صنایع غذایی - محمد حسین

سلام
بنده حدود6ساله مدیر تولید ومسئول فنی صنایع غذایی ... هستم
ومسلط به تولید حدود 40قلم محصول اعم از کنسروهای گوشتی وغیر گوشتی ،ترشیجات وشوریجات از تهیه مواد اولیه،نگهداری ان وتولید وانجام آزمایشهای مربوطه می باشم.دوره های تخصصی  ,haccp/iso22000/GMP/GHPرا گذرانده وتسلط کامل دارم .
می خواستم بدونم آیا ممکنه پایان نامه ام در رابطه با تخصص وشغل خودم باشه؟در رابطه با چه موضوعاتی باشه بهتره.ارشد صنایع غذایی علوم تحقیقات خوزستان هستم.

متشکرم خدانگهدار


سلام

پسرم نمی دانم جرا رزومه ات را برایم فرستاده ای ؟

مهمترین مطلب در نوشتن تز اینه 

١- که استاد راهنمایت کیست ؟

٢- عاشق جه موضوعی است ؟

٣- چقدر می خواهد به دردسر بیاندازدت که اصولا ً اکر با مقدمه ای که برای من نوشته ای به سراغشان بروی پوستت را می کند !

٤- در مورد موضوعت چقدر امکانات در دانشکاهت وجود دارد .