مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - علی

درود بر شما،بانو بهمنش عزیز بنده دانشجو ترم آخر (7) صنایع غذایی هستم دانشگاه آزادشهر با معدل 18:50 سال گذشته آزمون ارشد رو بدون هیچ مطالعه ای شرکت کردم و رتبه های ذیل رو آوردم و در همین واحد برای ارشد مجاز شدم.
زبان تخصصی انگلیسی 48.4-شیمی موادغذایی 43.4-ریاضی 0-میکروب مواد 18.4-تکنولوژی 7.8-اصول طراحی 20-نمره کل 5781-توی این دانشگاه موقعیت خیلی خوبی دارم .اما دوست دارم توی دانشگاه بهتری ادامه تحصیل بدم
با توجه به اینکه در حال حاضر قبول شده ارشد هستم آیا امسال می تونم مجدد برای دانشگاه علوم تحقیقات شرکت کنم  ؟  برای قبول شدن اونجا چه درصد هایی لازمه؟برای سراسری دانشگاه تهران و گرگان چطور

با توجه به اینکه من بهمن ماه می تونم برم سر کلاس ارشد و اگر بخوام دانشگاه دیگه ای برم باید دو ترم صبر کنم و از مهر آتی برم به نظرتون اصلا منطقی هست به دانشگاه دیگه ای فکر کنم؟منطقی هست دو ترم رو اینجا بخونم و بعد اگه قبول شدم دو ترم رو به دانشگاه تهران برم؟ممنون می شم اگر کمک و راهنماییم کنید.سپاس


سلام

پسرم همانجا بمان و کنکور نده - أکر می خواهی جای بهتری بروی می توانم به اروپا بفرستمت .

برای بعضی از کشورها باید اینجا ارشد قبول شوی و بعد فوق را در انجا بخوانی.

أکر به خارج هم نمی روی برای دکترا اماده شو.