مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فرزانه

خانم بهمنش سلام!  خوبین؟؟؟خسته نباشید.
میخواستم با اجازه تون یه نکته ای رو به دوستای صنایع غذایی بدم.
دوستان! من همه ی راه ها رو برای قبولی در ارشد امتحان کردم. جزوه های دانشگاه های معتبر، آموزشگاهها و ...
هیچ چیز یه اندازه ی همت ما و راهنمایی های یک مشاور امین مهم نیست! مشاور آموزشگاهی که من ثبت نام کرده بودم فقط هفته ای یک بار امکان تماس به من داده بود! برنامه اش هم اینطور بود که من همه ی درس ها را باهم جلو ببرم! این یعنی شب و روز اینطور در س خواندن ->
تنها چیزی که یادمه  خروار جزوه ها و کتابهایی بود که از سرو کولم بالا می رفتن تا من مثلا درس ها را باهم جلو ببرم و استرسی که باعث می شد از معده درد رو به موت باشم. من آن سال مجاز هم نشدم!!!!
باور کنید مقصر من نبودم! قصور من فقط روشی بود که به آن اعتماد کردم! 1سال درس را کنار گذاشتم.
تا اینکه ... با این وب (خانم بهمنش) اتفاقی آشنا شدم. الان تقریبا 2 ماهه که زیر نظر خانم بهمنش دارم میخونم. به خدا دارم از درس خوندن لذت می برم. حتی اگه خدای نکرده قبول نشم خوشحالم که یک کارشناس باسواد میشم!
خانم بهمنش هم دختر خاله من نیست که تبلیغشون کنم! بهر حال آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است. به ایشون اعتماد کنید تا به حال هیچکس رو ندیدم که برای پیشرفت دیگری مثل ایشون اینطور با جان و دل زحمت بکشه.