مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محمد سنندج

سلام خانم بهمنش
من امسال بصورت ازمایشی تو کنکور ارشد ازاد شرکت کردم و اول مهر میرم ترم 7..واسه همین که ازمایشی بود جواب ندادم و اطلاعاتی نداشتم در مورد درسای تخصصی..
اما خودم اهله سنندجم و امیدوارم بودم سنندج قبول شم و یه سال دیگه برم ثبت نام کنم این دو ترم رو بعنوان مرخصی با سنوات واسم در نظر بگیرن.ایا امکان داره؟؟؟
والان اصل مطلب اینه که  تکنولوژی صنایع غذایی علوم و تحقیقات زده بودم و قبول نشدم...
واقعیتش روم نمیشه درصدامو بزارم ولی چون ازمایشی بود واستون میزارم.

زبان تخصصی انگلیسی -8.3 
2 ریاضیات 0 
3 شیمی موادغذایی 5 
4 میکروبیولوژی موادغذایی 0 
5 تکنولوژی موادغذایی( تکنولوژی لبنیات ، قند ،گوشت و شیلات ،روغن ، غلات ، کنسرو واصول نگهداری ) 1.7 
6 اصول طراحی کارخانجات و مهندسی صنایع غذایی 0 

سهمیه عادی
رتبه در انتخاب 817
نمره کل 4218
نتیجه آزمون مردود

خب حالا سوالم این بود..که ایا امکان داره تو انتخاب واحد مجدد  علوم تحقیقات سنندج قبول شم؟؟یا واحدای دیگه ی علوم تحقیقات؟؟یا شهرای دیگه؟؟
چرا واحدهای علوم تحقیقات مثل سنندج تو انتخاب واحد ذکر نمیشه؟؟چطور باید این شهرهارو انتخاب کرد؟
لطفا میشه ترازا و رتبه های شهرهارو بزراید؟

ممنونتون میشم جواب بدین و منو مدیونه خودتون بکنید....ممنونم از همه ی بزرگواریهاتون...ایشالله خدا اجرتون بده


سلام

محمد چکار کرده ای توی این چهار سال ؟ خدا وکیلی سر کلاس رفته ای یا همش توی محوطه بوده ای ؟ به نظر من أکر قبول هم شدی نرو چیزی بلد نیستی . عجب نقشه هایی هم کشیده بوده ای !!!

مطلب سندروم سوبرمن متعلق به ارشیو سال ٨٩ را هم مطالعه کن .

من فکر نمی کنم قبول شوی .

سنندج را برای این توی دفترچه نکذاشته اند چون سال اولش بوده .

همان سنندج را انتخاب کن .