مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مهستی

سلام و عرض خسته نباشد سرکار خانم بهمنش
ممنونم از راهنمایی هاتون
من تکنولوژی ورامین شرکت کردم و رتبم 162 شد در صد هام به قرار زیر بود:(البته اصلا نخونده بودم سال 81 هم با مهندسی شیمی از علوم تحقیقات فارغ التحصیل شدم)
زبان7-ریاضی2-شیمی2-میکروب 27-تکنولوژی2-اصول طراحی27 -تراز کل4840

میخواستم بدونم اگر تغییر رشته بدم به میکروب چون ضریب 2 میکروب 4 میشه امکان قبولی توی همون ورامین را دارم یا خیر؟ در تهران احتمال قبولی دیگه چه رشته ای در کدوم دانشگاهه؟


سلام

فکر می کنم در تکمیل ظرفیت می بایست همان گرایشی را انتخاب کنی که اول زده بودی.

متاسفانه تهران هیج شانسی نداری . ورامین هم همینطور .

أصولا با این بایه درسی ضعیف اصلا صلاح نیست سر کلاس ارشد بروی .

شاید و شاید دامغان یا قوچان بتوانی قبول شوی .

وضعیت درسی ات فاجعه است .

سعی کن یک جلسه تهران بیایی .