مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محمد علی

 سلام راستش خانم بهمنش بعد از اون میلی که بهتون زدم خودم ناراحت شدم دوس نداشتم انقد نا امیدانه حرف بزنم احساس بدی به خودم دارم و همیشه با من بود ولی با یه مشاور خوب صحبت کردم و مشکلات زندگیمو سعی کردم یکی یکی از سر راه بردارم اما جرقه اینو شما تو ذهن من ایجاد کردید الان احساس خوبی دارم و مطمئنم شما اولین و بهترین خیر خواه بچه ها تو این رشته هستید و من افتخار می کنم به خودم که شما هرچند کوتاه راهنمای من بودید .امید به اون روزی که مشکلات همه جوونا به دست انسان های شریفی مثل شما و حمایت پروردگار متعال حل و فصل بشن.
دوست دارم از ته دل منو بخشیده باشید.
با سپاس

راستی باید یه تشکر ویژه هم ازتون بکنم بابت اینکه منو بیدار کردید و من فهمیدم  به هر کسی نمیشه و نباید اعتماد کرد هیچکسی جز خود آدم نمیتونه به خودش کمک کنه و اینو شما بمن یاد دادید

 

سلام عزیزم  

امیدوارم لایق این همه اظهار لطف شما باشم . 

موفق باشید .