نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در روزهای ٧ تا ١٠ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

نمایشگاه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در 3 بخش مجزا برگزار می گردد. بخش کشاورزی، بخش غذایی و نوشیدنی و ماشین آلات غذایی و نوشیدنی سه بخش مستقل این رویداد است .

 در دوره های اخیر روند نزولی حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه محسوس بود که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق برگزارکنندگان، نمایشگاه آگروفود تهران به مسیر رشد و توسعه بازگردد.

نمایشگاه صنایع غذایی تهران در شرایط کنونی رقیبی جدی به نام Gulfood دارد که با حضور بیش از 3000 شرکت بین المللی در مرکز تجات جهانی دبی برگزار می گردد.


ما در این نمایشگاه غرفه داریم و ثبت نام دوره های تضمینی در روزهای نمایشکاه با تخفیف ویزه همراه خواهد بود .
به استحضار عزیز انی که تمایل داشتند با من مشاوره و دیدار رو در رو داشته باشند والبته من هم مشتاق دیدارشان هستم می رساند در روزهای فوق من در غرفه شرکت برسیان صنعت غذا واقع در سالن ٢٧ حضور دارم و خوشحال می شوم ببینمتان .