عدنان بیگ و حلمی بیگ

اطلاعیه  برای دانشجویان و فارغ التحصیلان تهران و حومه  

عزیزان من  

همانطور که می دانید تمام افرادی که در کار خود به نوعی موفق هستند علاوه بر تعداد بی شمار دوستان و هواداران همیشه تعدادی - ولو بسیار اندک - دارای حسود و پشت هم انداز هم هستند درست مثل عدنان بیگ و حلمی بیگ !!! 

من هم متاسفانه از این قاعده مستثنی نیستم و یک حلمی بیگ حسود دارم !!!  

در این وبلاگ بارها و بارها در موردش نوشته ام و او هم مثل بسیاری از شما یکی از خوانندگان پرو پا قرص این وبلاگ است و از اطلاعات آن استفاده کرده و ادعای مشاوره می کند . 

این حلمی بیگ ما نامش محمد - م است . 

چشمان روشنی دارد و کوتوله بوده قدش زیر ۱۷۰ است !!! واقعاْ هم خیلی شبیه حلمی بیگ است !!! 

با شنیدن نام من رنگش دگرگون می شود و اگر بگویید شاگرد من هستید داغ می کند و از حسودی چند لحظه سکوت می کند . لبخند می زند و بعد شروع می کند به اراجیف و قصه بافتن بر علیه من !!!  

همیشه در نمایشگاه اگروفود پلاس است و اگر دختر باشید و متقاضی کنکور ارشد از راه نخ دادن وارد عمل می شود !!! مواظب باشید شماره تلفنتان را به او ندهید زیرا سرویس تان می کند از بس زنگ و اس ام اس می زند . 

همیشه یکی دو ماه مانده به کنکور در جستجوی شاگردان من است . 

یکی دو صفحه یا یکی دو جزوه ی مزخرف به آنها می دهد و چند روز از وقتشان را تلف می کند و بعد که قبول شدند اسمشان را در قبولی های خودش درج می کند . 

افسانه های زیادی در مورد من ساخته و مدام تکرارشان می کند . 

( بیچاره تا به امروز بد دماری ازش درآورده ام به خاطر همین تا ۲۰۰۰ سال آینده اگر هر روز هم ضد من کار کند باز بی حساب نمی شویم !!!)  

خلاصه دردسرتان ندهم خودتان اگر با او روبه رو شوید متوجه می شوید که تریپ عوضی است . 

حواستان جمع باشد مخصوصاْ دخترها به نخ دادن هایش توجه نکنید . دخترهای زیادی را سر کار گذاشته . 

حتما طی چند روز آینده اراجیفی ارسال می کند که به عنوان خنده بازار در همین جا درج می کنم و از طریق پلیس اینترنت هم یک حالی به حولش می دهم .  

منتظر پیامهای بعدی باشید !!!