مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - محمدی

سلام خانوم مهندس!
به مشورتتون احتیاج دارم
من دانشجوی صنایع غذایی هستم...
با توجه به اینکه شرایط دانشگاهم طوری هست که تقریبا از آزمایشگاه عاری هست ، و تقریبا میشه گفت ما اصلا عملی چیزی رو به طور جد اموزش نمیبینیم ، و با این اوضاع اسف ناک اشتغال و با این اوضاع وخیم بنده ، ( با توجه به اینکه دانجشوی معدل الف هستم) تصمیم گرفتم در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ی مدریت اجرایی شرکت کنم، این در صورتی است که اساتید بنده عنان کردن که توانایی قبول شدن در کارشناسی ارشد در رشته ی خودم یعنی صنایع غذایی رو دارم!
اما با توجه به روحیاتم ، و اینکه میدونم سخت میتونم کار پیدا کنم در رشته ی خودم ، تصمیم گرفتم در مدریت اجرایی شرکت کنم ، و این مسئله یعنی ریسک!
میخواستم بدونم شما اطلاعاتی از این رشته برای موقعیت شغلی و بازار کار دارید؟!
ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید و از این تردیدی که برای پیش اومده بنده رو رها کنید.
بی صبرانه منتظر پاسخ شما هستم.
با تشکر از تمامی زحمات شما.
 

 

من با تغییر رشته مخالفم 

چرا نمی روی خارج ؟ اگر می توانی برو . وگرنه رشته ی خودت را امتحان بده . 

کار هست آدم کار کن کم پیدا می شه .