مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فاطمه کوشا

سلام خانم مهندس اول بایستی به خاطر تمام زحماتی که می کشید از شما تشکر کنم در ادامه می خواستم در چند زمینه محبت کنید و من رو راهنمایی فرمائید راستش من می خواستم سوال کنم برای دریافت مدارک استانداردها و ایزو به کجا مراجعه کنم به نظر شما هم مدرک آن معتبر هست و هم بکارم می خوره در ضمن اگه لطف کنید بگید آیا جایی هست که من بتونیم به صورت عملی آزمایشگاه رو یاد بگیرم و هم مدرکی داشته باشم در این خصوص چون در جایی دیدم که برای رشته ما مدرکی به نام کارورزی آزمایشگاهی واز این موارد وجود دارد که به ما می تونه برای کار کمک کنه؟ در ضمن سازمان فنی و حرفه ای یکسری کلاس های آموزشی در خصوص آموزش در زمینه های مختلف صنعت غذا رو داره به نظر شما این کلاس ها می تونه مفید باشه یا اصلا به درد می خوره؟ بازم از اینکه وقت شما رو گرفتم و زحمت می کشید به سوالاتم جواب می دید متشکرم. 

 

سلام ممنون 

ایزو به درد نمی خورده ! 

کارورزی آزمایشگاه خوبه برو. 

آموزش های فنی و حرفه ای هم خوبه شرکت کن . 

هر کاری که کمک می کنه توانایی هایت افزایش پیدا کنه انجام بده . 

وقت من متعلق به شماست .