مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - مبینا

سلام خانم بهمنش.امیدوارم خوب وخوش وسلامت باشید.
من دانشجوی سال آخر صنایع غذایی علوم تحقیقات هستم.امسال قصد شرکت درارشد آزاددارم
اگه این مدت باقیمونده رو بخونم امید به قبولی هست؟یا بذارم واسه سال بعد؟
راستی نگفتید سورپرایز آزاد امسال چیه؟


باتشکر از زحمات شما 

 

سلام عزیزم 

بله درس بخوان اساتید خودت سوال طرح می کنند . جزوات خودت را بخوانی قبولی . 

وقت داری . برای شما دیر نیست . 

عزیزم من نمی خواهم به یک بنگاه شایعه پراکنی تبدیل شوم. 

ماشاءالله دانشگاه آزاد آنقدر با در و پیکر است که هر چیزی در آزمون ارشدش اتفاق می افتد . 

من هم شنیده ام اما باز تا دقیقه ی ۹۰ معلوم نیست چه آشی می خواهند برای شما بپزند واگر پیشگویی من درست از آب درنیاید  آن وقت بچه ها دنبال من راه می افتند که .... 

یک راهنمایی می کنم درس دکتر حسینی را هم بخوان .   

http://ghoolabad.com/media2/image/yazd_moharram_safar_cooking_pottage_soup_ash.jpg 

( باز هم عکس تزئینی است کسی نیاید بگوید فلانی شبیه طراح سوال فلان تکنولوژی بود !! آقا اصلاْ‌اینا واسه یه رشته ی دیگه سوال طرح می کنند !!! )