مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام اول از همه خواستم از سایت بسیار مفیدتون تشکر کنم.
دوما چندتا سوال دارم ممنون میشم جوابگو باشید.
جزوه های علوم و تحقیقات تو فروشگاهتون پیدا کردم اما قیمتش خیلی عجیب بود 1100000 ممنون میشم اگه تصحیحش کنید. درضمن خواستم بپرسم با پست ارسال میشه یا باید بعداز خرید دانلود کنیم دستنویسه یا چاپی؟
بودجه بندی سوالات کنکور ازاد هم لطف کنید بگید.
با تشکر از راهنماییهای دلسوزانه شما 

 

عزیزم من هم از شما تشکر می کنم به خاطر یاد آوری و تعریفت . 

با پست ارسال می شود . 

دستنویس خوانا متعلق به شاگردان زرنگ (بعضی ها مال ترم پاییز ۹۰ )به همراه یک سورپرایز ویژه ! 

هر سال دانشگاه آزاد یک سورپرایز ناگهانی برای بچه ها دارد که معمولاْ من زود از ان اگاه می شوم و پیش ازکنکور به شاگردانم آمادگی می دهم . 

سورپرایز امسال خداوکیلی خیلی نامردیه !!! 

عزیزم بودجه بندی را قبلاْ‌ جواب داده ام . وبلاگ را ورق بزن .