مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خانم بهمنش. من داشتم مثل بچه ادم واسه کنکور درس میخوندم که یه اتفاق خیلی بد برام افتاد و اون اینکه عشقم بهم خیانت کرد دیگه نمیتونم دوباره شروع کنم تورو خدا بگید باید چیکار کنم؟ 

سلام عزیزم  

اینقدر بی مقدمه حرفت را زدی که خنده ام گرفت . 

اینکه اتفاق بدی نیست . خیلی هم جالب و خوبه که زودطرف حسایت را شناختی . 

اگر می خواهی ازش انتقام بگیری بهترین راه بهتر کردن خودت است . 

اگر اضافه وزن داری رژیم بگیر .  

رنگ موهایت را عوض کن .  

ماشین بخر و اگر فعلاً پول نداری یک سگ یا گربه بخر . خیلی سرت گرم می شود . 

اگر مادرت اجازه نمی دهد و در آپارتمان زندگی می کنی یک گیاه قشنگ یا یک جفت مرغ عشق بخر .   

مانتو و روسری جدید بخر . 

دقیقاً مثل یک تازه عروس به خودت برس . 

هر هدیه ای هم که ازش گرفته ای بریز دور . 

اگر دلت نمی آید برای من بفرستشان تا برایت نگهداری کنم ولی دور ریختنشان خیلی بیشتر حال می دهد . کلاً جلوی چشمت نباشند . 

همکارم یکبار یک دستبند 67 گرمی طلا را انداخت در چاهک توالت !!! یک حالی داد که نگو !!!

اس ام اس هایش را پاک کن و یادگاری نگه ندار . 

کلاً به خودش فکر نکن به انتقام و به بهتر کردن خودت فکر کن .  

من نمی دانم الان وضعیت روحی ات چیست ولی اگر ارشد قبول شوی رویش حسابی کم می شود شاید هم دوباره عاشقت شود و حساب کتابهایش به هم بریزد . 

اگر تو بهش زنگ بزنی یا منت کشی کنی مشاوره هایم را حلالت نمی کنم !!!