غریبه ی عوضی

غریبه ی عوضی ! 

هنوز نفهمیدی با کی طرف هستی . 

واسه ی گِل گرفتن دهن امثال تو که به اصول نظام یک کشور بی احترامی می کنند راههای زیادی بلدم اولینش هم مراجعه به پلیس اینترنت توی خیابان شهید مطهریه تهرانه  .  

به اندازه ی کافی هم پرسنل دارم که بیافتند دنبال کارهام .  

آشغال مثل تو زیاد بوده که نفسشونو بریدم .

پس خفه شو و تا کار رو به جاهای باریک نکشوندم خودت بشین سر جات . 

نذار کاری کنم که بیان از تو در و دهاتی که قایم شدی رو خاک بکشنت و بیارن بندازنت جلو پاهام .  

اونهایی که نام بردی اگر استاد بودند گوساله هایی مثل تو رو تربیت نشده تحویل جامعه نمی دادند . 

من اگر روزی شاگردی مثل تو از زیر دستم بیرون بیاد دو تا دستام رو با ساطور قطع می کنم که دیگه نتونم وبلاگ نویسی کنم . 

اونها هم شاید به خاطر وجود افرادی مثل تو چیزی نمی نویسند .

با مراجعه به یک دکتر خوب مردانگی ات را ترمیم کن .  

اگه تعمیر و مرمت شد اسم و ایمیلت رو بنویس .