مشاوره کارشناسی ارشد شعله

سلام خانم بهمنش من کارشناسی منابع طبیعی خوندم حالا می خوام ارشد صنایع غذایی بخونم تورو خدا راهنماییم کنید جزوه های پارسه و مدرسان شریفو دارم می خونم ولی میترسم که قبول نشم  

سلام خانم بهمنش
من شعله هستم تو رو خدا جواب منم بدید

سلام خانم بهمنش عزیز
من دانشگاه دولتی شهرکرد خوندم معدلم 15 شد ولی رشته خودمو اصلا دوست نداشتم و عاشق صنایع غذاییم زبانم خوبه ریاضیم هم بد نیست برام فرقی نمیکنه کجا قبول بشم فقط دلم میخواد این رشته رو ادمه بدم فقط امیدم به شماست 

 

سلام عزیزم  

  1. پکیجت را در فروشگاه می گذارم . 
  2. آن را تهیه کن . 
  3. برایم بنویس چه درسهایی را تا کجا خوانده ای . 
  4. من برایت برنامه ریزی می کنم . 
  5. آزمون می گیرم . 
  6. یک هفته آزمایشی این کار را انجام می دهیم . 
  7. نتیجه را می بینیم . 

اگر واقعاْ و از ته دل چیزی را بخواهی ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار می شوند تا تو به ارزویت برسی .