مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی زهرا

سلام خانم بهمنش من تازه با سایت شما اشنا شدم و فهمیدم که واقعا راهنمایی هاتون درست و صادقانه است راستش کاش زودتر با شما اشنا شده بودم. خانم بهمنش غزیزم من تمام جزوات علوم تحقیقات رو دارم فقط نمیدونم کدوم قسمتها رو بخونم مثلا من شنیدم شیمی مواد غذایی فقط سه فصلش سوال میاد یا میکروبیولوژی فقط باکتری ها میاد میخواستم راهنماییم کنید.راستی چون من سال گذشته پدرم مخارج کلاس کنکور و ازمون بهم داد امسال راضی نمیشه حتی یک ریال هم بهم بده واسه همین متاسفانه نمیتونم تو ازموناتون شرکت کنم واسه همین میگم کاش زودتر با شما اشنا شده بودم . تورو خدا خانم بهمنش کمکم کنید تا بدونم کدوم قسمتها رو بخونم.مرسی خیلی خیلی خیلی دوستتون دارم 

 

سلام عزیزم  منم دوستت دارم

ممنون از تعریفت  

برای بچه ها بگو که پارسال کجا پول خرج کردی و نتیجه نگرفتی که بچه ها اشتباه تو را تکرار نکنند . 

در مورد میکروبیولوژی دروغ بهت گفته اند همه را باید بخوانی  

علوم تحقیقات کافی نیست  

پایه ات باید قوی باشد  

کتابها  و جزوه های مفید را در قسمت منابع معرفی کرده ام . 

آزمون ندهی افت می کنی . 

با پدرت بیشتر صحبت کن  

مخارج آزمون و مشاوره ی من  خیلی پایین است و ارزشش را دارد . نمی خواهم از خودم تعریف کنم ولی فقط من می توانم کمکت کنم .  

امسال مثل پارسال درس بخوانی رتبه ات بدتر می شود