مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی مجید

سلام خانم بهمنش،جواب سوالامو بدید ممنون میشم واسه دانشگاه ازاد منابع خوب چیه؟من 2ساله کنکور دادم از پارسه خوندم ولی سوالات کمی از اون امد،من سوالات ازاد 88 دارم شما گفتید شیمی مواد از فاطمی سوال میاد ولی من ریز به ریز چک کردم سوالات از اونم نیومد ،مهمترین مشکل من نداشتن منابع واسه ازاد هست(تو این 2سال کنکور واسم ثابت شده)شمارو بخدا کمک کنید  جزوه علوم وتحقیقات ندارم واسه ما که شهرستانیم پیدا کردن سخته شما دارید؟من میخوام از مشاوره شما استفاده کنم میترسم قبول نشوم پشتکار خوبی دارم اطمینان دارم اگه از منابع خوب در کنار مشاوره شما استفاده کنم قبولم،فقط هم میخوام تو تهران قبول شم چون چوب مدرک شهرستانو تو این 2سال که واسه کار گشتم خوردم  ممنون از شما 

سلام پسرم 

بچه های من که همگی دانشگاه قبول شده و می شوند منابعی را که معرفی کرده ام می خوانند و خوانده اند . 

پسرم از من قبول کن که خیلی ضایع است آدم دو سال پشت کنکور ارشد آزاد بماند . 

من به تو قول می دهم خوب درس نخوانده ای !  

ترسی که از قبول نشدن داری کار دستت می دهد . به جای انرژی منفی به خودت انرژی مثبت بده . 

پسرم به من تلفن کن . کم کم دارد برای شروع دیر می شود و اگر دیر شود دیگر کاری از دست من هم بر نمی آید و باز می مانی برای سال دیگر . 

من همه چی دارم . 

با تلفن من از ساعت 12 الی 16 تماس بگیر . 

منتظرت هستم و قلباً دوست دارم امسال مشکلت حل شود . 

51  97  80  77  -  021