مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی-هانیه و بهار

 بهار خانم :

من  ۲ سال پیش مدرکم را گرفتم در حال حاضر به طوره جدی  شروع کردم به درس خوندن واقعا هدفم قبولی  کنکور سراسریه . از ۱۵ شهریور شروع کردم  جزوات پارسه را دارم میخونم غیر از این سال پیش کتاب شیمی مواد فاطمی و لبنیات را خلاصه کردم دقیق الان همراه با پارسه می خونم خیلی خوبه اما وقت ندارم برای دوره کردن یه مشاوره نیاز دارم
ممنون میشم راهنماییم کنید 

 

هانیه خانم : 

سلام من هانیه هستم 2سالی هست درسم تمام شده دانشگاه ازاد دامغان خوندم. و بخاطر مسائل و مشکلات خانواده و روحیه خراب و افسردگی نتونستم برای ارشد ازمون بدم تا الان حالا بعد 2سال میخوام شروع کنم ازاد یا سراسری برام فرقی نداره فقط قبولی مهمه برام نمیدونم چی بخونم چه کتابی چه جزوء سر در گم شدم درس خونم اگه شروع کنم
میشه کمکم کنید؟؟؟؟
دوستون دارم  وب سایت فوق العاده ای دارین
 

 

دختران خوشگلم بهار خانم و هانیه خانم  

سلام  

همانطور که می بینید شرایطتان تقریباْ مثل هم است . به جز اینکه هانیه خانم متاسفانه مشکلاتی داشته که خدا را شکر الان حل شده . 

دختران خوبم  

کار من مشاوره ی تخصصی رشته ی صنایع غذایی است . 

در فروشگاه در قسمت ( مشاوره پیش از کنکور ) آزمون سنجش شرایط و آزمون تعیین سطح - روش مطالعه میکروبیولوژی و روش مطالعه شیمی مواد را تهیه کنید . 

من شرایط و سطحتان را می سنجم و برایتان برنامه ریزی انجام می دهم . 

اگر دوست داشتید با هم کار می کنیم  

آدرس وب سایت و فروشگاه :  

www.Maryambehmanesh.ir 

تلفن مشاوره : 51 97 80 77 - 021 همه روزه از ساعت 12 الی 16 

دوستتان دارم