مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی - فاطمه مروج

سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی عالیه من دانشجویی رشته ترویج کشاورزی هستم قصد دارم ارشد صنایع غذایی بخونم راستش ما ترم شش یه گرایشی انتخاب می کنیم و۱۵ واحد از درس گرایشی رو می خونیم منم گرایش صنایع غذایی رو انتخاب کردم . واح های که به ما دادندغلاتُ کنسرو لبنیات و گوشت بوده به نظر شما اگه خوب بخونم می تونم ارشد این رشته رو قبول بشم. در ضمن دانشگاه زنجان درس خوندم ممنون میشم اگه رهنماییم کنید 

 

سلام عزیزم  

ممنون از تعریفت . 

گفتم من داوطلب تغییر رشته ای زیاد دارم . 

بله می توانی قبول شوی . 

کارهایی که به بچه های قبلی گفتم انجام بده . 

؛سنجش شرایط ؛ را از فروشگاه بگیر و بفرست تا ببینم شرایطت چقدر مطلوب است . 

عزیزم همانطور که می بینی فاطمه زیاد دارم. بنابراین از این به بعد به تو می گویم ؛ فاطمه مروّج ! ناراحت که نمی شوی ؟ 

اینطوری تا اسمت را بگویی نامه هایت یادم می آید .