مشاوره کنکور کارشناسی ارشد صنایع غذایی جواد

سلام"جواد هستم وترم3صنایع غذایی دانشگاه آزاد میخونم.میخواستم بدونم چطورمیشه باشماکار کرد؟نمیدونم واسه ارشدبایدچیکارکرد؟هیچ اطلاعاتی ندارم!خودم فک میکنم درسم خوبه!معدل الف هستم اماسطح دانشگاه
بسیارپایینه وهیچ انگیزه ای واسه پیشرفت بم نمیدهممنون میشم اگه راهنماییم کنید
 

سلام پسر خوبم
ممنون که اینقدر قشنگ خودت را معرفی کرده ای .
من اصولاً از بچه های آداب دان که در ابتدا خود را معرفی می کنند خیلی خوشم می آید .
جواد جان در کدام دانشگاه درس می خوانی ؟
من تقریباً از تمامی واحدهای دانشگاه آزاد که صنایع غذایی دارند با خبرم و حتی اساتیدشان را هم می شناسم .
خوب پسرم این خیلی خوب است که از الان به فکر بهتر شدن هستی .
کاری که من برای شما می توانم انجام بدهم اینها هستند : 

گرامر زبان را یادت بدهم  

همزمان با درسهای دانشگاهی ات منابع خوب معرفی کنم تا سطح درسی ات بالاتر از کلاس باشد .  

درس خواندنت را کنترل کنم تا به درسهای تخصصی که رسیدی معدلت پایین نیاید .

زبان تخصصی یادت بدهم . 

در پایان ترم برای نوشتن مقاله - تحقیق - پایان نامه و ... کمکت کنم . 

حالا هر کدام از خدمات را خواستی بگو تا شرو کنیم . 

در وب سایت هم ثبت نام کن .