مشاوره کارشناسی ارشد علیرضا

با عرض سلام مجدد واقعا تشکر میکنم که به سوالاتم جواب داددید منظورم از کارگری این بود که تو یه شرکت صنایع غذایی به عنوان کارگر ساده کار کنم تا بعد یه مدتی استخدام بشم یعنی این راه درسته؟ وضع مالی ما در حد متوسطه اون پولی که گفتین من میتونم تهیه کنم پدرم همیشه سرکوفت میزنه که من همسن تو بودم 2تا بچه داشتم خرج خونه میدادم!خدا وکیلی ادم کار ترسی نیستم هر کاری که در شان مدرکم باشه انجام میدم به شرطی که واقعا بشه بهش تکیه داد، ،واقعا میشه با این پول کار درست حسابی راه انداخت؟یشتر دوستام الان شرکت سر کارن با پارتی بازی!در ضمن به همه شرکتها سر زدم  زمین هم زیاد داریم البته خود شهر نه روستای امل زمین ارثی داریم(فاصله زیادی تا شهر نیست) الانم یه نفر داره واسمون کشت برنج میکنه(واقعا درامد برنج خوب نیست) واقعا موندم چیکار کنم شما که تجربه دارید بگید من چیکار کنم اگه کمکم کنید تا اخر عمر دعاتون میکنم  

 

سلام  

نه پسرم درست نیست . اگر به عنوان یک کارگر ساده وارد یک شرکت بشوی تا آخر همان حساب ر ا رویت باز می کنند و حتی اگر مدیر عامل هم بشوی می گویند این پسره قبلاْ اینجا کارگر بود !!! 

اینجا سوئد نیست ایران است و متاسفانه کم پیش می آید کسی از پیشرفت آدم خوشحال شود . 

حرفهای پدرت را به دل نگیر .  

زندگی در قدیم خیلی ساده تر بود . 

کار هم در شان خودت باشد نه مدرکت . 

گاهی واقعاْ آدم به جایی می رسه که باید کنار خیابان بایسته و دست فروشی کنه و این اشکالی ندارد اما این برای وقتی است که واقعاْ واقعاْ واقعاْ هیچ کاری از دست آدم بر نیاید . 

بی خودی هم خالی نبند برنج سود زیادی دارد .  

در مورد برنج کاریتان بیشتر برایم توضیح بده . کی می کارید و کی برداشت می کنید . شاید بتوانم در بازار تهران جایی پیدا کنم که اینجا برنجت را بفروشی . نمی دانم .  

به من بگو چند تا بچه هستید چند تا دختر چند تا پسر ؟ فکر کنم فرزند اول باشی . 

دقیقاْ بگو چقدر پول می توانی جور کنی . به دوستان قابل اعتمادت هم تلفن کن .به آنهایی هم که مشغول به کارند تلفن کن . فقط به پولشان نیاز داری و اعتمادشان .