مشاوره کارشناسی ارشد علیرضا

سلام،چندتا درددل دارم که می خوام بهتون بگم 3ساله لیساس صنایع(امل) گرفتم بیکارم به تمام شرکتهای شهرم امل سر زدم حتی کاریابی اسم نوشتم هیچ کاری پیدا نمیشه یا سابقه کار می خوان(موندم این همه لیسانسی که تو شرکت کار میکنن چه چوری سابقه گرفتند)امتحانم ارشد دادم ولی قبول نشدم یعنی دیگه انگیزهای نمونده الان که وضع اینجوریه 2ساله دیگه خدامیدونه چه وضعی میشه با اینهمه فارغ التحصیل، از یه طرف باید پیش خانوادم شرمنده باشم از یه طرفم سنم شده 27 دیگه موندم چه کنم دیگه کلافه شدم میخوام برم تو شرکت کارگری کنم تا از این راه فرجی بشه بنظر شما این کار درسته؟دیگه واقعا از زندگی ناامیدم تو رو خدا اگه راهنمایی چیزی میدونید به این نا امید از زندگی بگید. شرمنده که مزاحم شدم 

سلام  

گریه نکن  

شرمنده نباش. 

سنت هنوز زیاد نیست . 

کار برای مرده . کارگری داریم تا کارگری منظورت دقیقاْ چیه یعنی کجا می خواهی بروی چه کار کنی ؟ 

لبنیات کاله همیشه استخدام داره دورتا دوره آمل هم کارخانه است . واقعاْ به همه آنها سر زده ای ؟ 

دوستان دیگرت چه کار می کنند ؟ 

نمی توانی با آنها به صورت شراکتی کاری راه بیاندازی  ؟ 

در آمل زمین یا باغ ندارید ؟ 

اگر پنج نفر باشید و نفری پنج میلیون بگذارید یکی هم جا جور کنه می توانید یک کارهایی بکنید و من هم کمکتان می کنم ! 

این یکی دو ماه هم من به یک نماینده علمی در آمل احتیاج دارم . اگر دوست داری با من همکاری کنی با تلفنم تماس بگیر . شاید بتوانیم با هم همکاری کنیم تا یک شغل عالی پیدا شود .