کارشناسی ارشد صنایع غذایی مینا

سلام خانم بهمنش از وقتی سایتتون راه افتاده دیگه جواب منو ندادین من ازتون خواستم بهم بگین کتاب میکروبیولوژی ترجمه دکتر مرتضوی رو میخونم نظرتون چیه واینکه اگه من بخوام روش خواندن میکروبیولوژی رو از فروشگاه بخرم حتما باید قبلش عضو بشم؟ واینکه اگه لیست جزوهایی رو که میخونم براتون بفرستم نظرتونو بهم میگین؟در ضمن من فقط باید سراسری قبول شم چون یجورایی سرنوشتم به این وابسته اس خواهش میکنم راهنماییم کنین ممنون میشم  

 

خوب عزیزم سوالاتت تکراریه 

دو سه صفحه وبلاگ را ورق بزنی می بینی که من همه سوالاتت را قبلاْ‌ به بچه های دیگه جواب دادم 

ما کتاب مرتضوی را نمی خوانیم . 

برای خرید باید عضو فروشگاه بشوی تا من آدرسی چیزی ازت داشته باشم . 

لیست منابعی را که ما می خوانیم ۱۰۰۰ بار در وبلاگ نوشته ام . غیر از آنها هم من با بچه هایم کار نمی کنم .

شرایط قبولی در سراسری را هم به آیدا به تازگی گفته ام . 

سرنوشت به این چیزها وابسته نیست الکی شلوغش نکن .