کارشناسی ارشد صنایع غذایی فاطمه

سلام خانم مهندس بهمنش امیدوارم خسته ناشید
من از دو روز پیش سعی دارم تا تو فروشگاه شما قسمت مشاوره پیش از کنکور رو که گفتید برای داشتن مشاوره شما لازمه و روش خواندن شیمی مواد و میکروبیولوژی رو خریداری کنم تا بتونم از مشاوره شما استفاده کنم اما موفق نمی شم چون مدام ارور می ده می خواستم سوال کنم من چطوری می تونم این مشکل رو حل کنم در ضمن اگه لطف کنید توضیح بدید در صورتی که بخوام به صورت ماهیانه از مشاوره شما استفاده کنم باید چیکار کنم بازم از زحمتی که می گشید سپاس گذارم.موفق باشید. 

 

سلام 

عزیز من وب سایت راه اندازی کردم که کار بچه ها راحت باشند این طراح وب سایت آبرو حیثیت من را برد ! 

روش خواندن شیمی مواد ۵۰۰ تومان 

روش خواندن میکروبیولوژی ۱۰۰۰ تومان 

آزمون سنجش شرایط و آزمون تعیین سطح ۱۰۰۰ تومان 

مشاوره ماهیانه ۶۰۰۰۰ تومان  

اسکن صفحه اول شناسنامه  

اسکن عکس  

شماره ملی  

کد پستی  

برایم بفرست من همه را یکهو برات ایمیل می کنم . 

شماره حساب ۰۱۰۰۵۵۴۳۸۳۰۰۴ ملی سیبا 

شماره کارت  ۳۳۳۳  ۱۳۸۱  ۹۹۱۳  ۶۰۳۷ 

ایمیل : ostadgroup@yahoo.com 

تلفن :77809751-021