مشاوره کارشناسی ارشد سبحان

خانم مهندس بهمنش سلام
من فکر نمیکردم تو ایران آدم هایی مثل شما هم وجود داشته باشه
انشاالله خدا جواب این همه زحمات صادقانه شما رو بده
من شهرستانم اما برام امکانش هست که بیام تهران تو کلاسا تون شرکت کنم؟ خواستم بپرسم هزینه کلاس های دانشگاه سراسری و آزاد موسسه شما چقدره
و اینکه به نظر شما منابع زیر برای کنکور خوبن یا خوندنش وقت تلف کردنه؟
1- 19 سال کنکور ارشد علوم وصنایع غذایی نویسنده: سجاد عبدی نوروزانی و غزاله حجت پناه
2- جزوه میکروب پارسه
3- کتاب شیمی موادغذایی دکتر حامدی
4- تکنولوژی قند دکتر هنرور دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات
و برای زبان:
1- کتاب زبان تخصصی مدرسان شریف نویسنده: زهره بصیرت
2- کتاب 110 متن علوم و صنایع غذایی نویسنده: سجاد عبدی و چندنفر دیگه
و آخریشم کتاب 10 سال کنکور زبان تخصصی صنایع غذایی بازم سجاد عبدی و ندا نصر اصفهانی
البته من تو سایت دیدم که نوشته سوال های زبان تخصصی از کتاب 110 متن جلد آبی میاد واسه همین خریدم
متشکرم متشکرم متشکر
من تا همین الانش کلی از سایت شما چیز یاد گرفتم
 

 

سلام پسر خوبم  

مگه من چه جوریم ؟! 

پسرم خدمات من اینترنتیه . رشته ی شما به کلاس کنکور احتیاج ندارد .  

اگر وبلاگ را خوب مطالعه کرده باشی من بارها گفته ام کار من مشاوره + برنامه ریزی + معرفی منابع + آزمون و رفع اشکال است . 

برای ریاضی - اصول مهندسی - زبان تخصصی کلاس نیمه خصوصی برگزار می کنم اما نه الان چون زوده . 

اگر دوست داری من مشاورت باشم به وب سایت مراجعه کن و عضو شو . قیمت خدمات را هم در وبلاگ نوشته ام . 

کتاب ۱۱۰ متن که من هم جزء نویسندگانش هستم منبع کنکور نیست . 

اصولاْ زیان تخصصی از توی این کتاب نمی آید و از هیچ کتاب دیگری نمی آید .  به سلیقه ی طراح سوال بستگی دارد گاهی یک مقاله را جایی می خواند و همان را می کند سوال . 

بقیه ی جزواتت خوبه . 

در کدام شهر زندگی می کنی و درس می خوانی ؟