فروشگاه وب سایت راه اندازی شد

داوطلبان عزیز
فروشگاه وب سایت راه اندازی شد .
در این فروشگاه من پکیج اختصاصی هر داوطلب را قرار می دهم .
در صورتی که تمایل دارید من مشاور شما باشم باید به ترتیب زیر عمل نمائید .
شیوه کار :
1- در قسمتهای گذشته شما می بایست به من می گفتید که کدام کتابها و کدام جزوات را دارید . از کدام تکنولوژی بدتان می آید و کدام تکنولوژی را دوست دارید . اگر تا الان این مطالب را برایم نفرستاده اید لطفاً ارسال کنید . 


2- از فروشگاه پکیج مشاوره پیش از کنکور را خریداری نمائید .
پس از خرید من محصولات این پکیج را به آدرس ایمیلتان ارسال می کنم . 


3- برنامه ریزی هفتگی شما را انجام می دهم و آن را به صورت یک پکیج هفده هزارتومانی با نام خودتان در فروشگاه قرار می دهم .
هزینه برنامه ریزی برای هر هفته هفده هزار تومان است .
 

چنانچه آن را به صورت ماهیانه پرداخت نمایید مشمول تخفیف گردیده و برای یک ماه می بایست شصت هزار تومان پرداخت کنید .
 

پکیج اختصاصی شما شامل :
برنامه ریزی منحصر به خود شما و معرفی منبعی که باید مطالعه نمایید می باشد .
پس از یک هفته آزمون مربوط به آن برنامه ریزی را برای شما ارسال می کنم .
این آزمون هم شامل پکیج می باشد و نباید برای آن پولی پرداخت نمایید .
سپس شما پاسخ آزمون را برای من می فرستید و من آن را تصحیح می نمایم . نتیجه آن را آنالیز می کنم و طبق آن برنامه هفته بعد را برایتان طراحی می کنم .
آزمون ها هم تستی و هم تشریحی بوده و اصولاً دارای تعداد سوالات زیادی می باشد .
در آخر هفته ساعتی را برایتان مشخص می کنم که در آن روز و ساعت می توانید با من تلفنی مشاوره کنید .
چنانچه در روز و ساعت تعیین شده تماس نگرفتید روز و ساعت دیگری را برایتان تعیین می کنم . چنانچه در ان زمان هم نتوانستید تماس بگیرید اشکالات خود را ایمیل می نمایید .

 

آدرس وب سایت : 

www.maryambehmanesh.ir 

یا  

www.parsiyansg.ir  

 

( آیکون فروشگاه در سمت راست صفحه اصلی قرار دارد )


طبق برنامه ریزی من از الان تا کنکور آزاد چهار بار درسها را دوره می کنیم .
هرچه دیرتر مشاوره را شروع کنیم تعداد دورهای کمتری می توانید دوره کنید .
برای اخذ نتیجه مطلوب و اینکه بتوانم به تمامی شما خوب رسیدگی کنم نمی توانم بیشتر از پنجاه دانشجو پذیرش کنم .