مشاوره کارشناسی ارشد طاهره

سلام خانوم بهمنش عزیز.خسته نباشید.من از دانشگاه زابل سال ۸۵فارغ التحصیل شدم.اگه یادتون باشه گفتم که خیلی ناامیدهستم چون کتاب وجزوه ندارم.آزاد نمیتونم شرکت کنم چون مشکلات مالی دارم.گفتین چون ریاضی وزبانم ضعیفه سراسری قبول نمیشم ولی آخه مگه بقیه درصدام باید چطورباشن که بدون این دو قبول شم؟یعنی اصلا امیدی نیست؟سوال بعدیم اینه که میخواستم بدونم شما واسه سراسری  ام جزوه وکتاب میفرستید؟باسپاس وتشکر فراوان از زحماتتون
راستی از رک گویی تونم ممنون

سلام 

از 85 تا 90 چه کار می کردی ؟ 

چرا پول در نیاوردی ؟ چرا سر کار نمی روی ؟  

خانم مهندس که نباید بی پول باشه ! 

من هرچی بخواهی برایت می فرستم ولی باید خودت را خفه کنی ! نخند راست می گم ! 

شیمی - میکروب بالای 70 بزنی  

تکنولوژی 60-70 بزنی  

اصول مهندسی 50-60 بزنی ! 

چهار ماه هم بیشتر وقت نداری 

می خواهی از الان شروع کن برای کنکور سراسری بهمن 91