مشاوره کارشناسی ارشد ف گوجه

سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم بهمنش
من بیشتر از یک ساله که از درس فاصله گرفتم دانشگاه ازاد شوشتر درس خوندم معدلم حدود ۱۶ شده با تکنولوژیها مشکلی ندارم از اصول و ریاضی خوشم نمیاد خواهش میکنم هرچه زودتر برنامه ریزی درسی من رو انجام بدین چون من هنوز هیچی نخوندم کمکم کنید مرصی از لطفتون 

 

سلام عزیزم  

کارهای زیر را انجام بده  

۱- برو به وب سایت www.maryambehmanesh.ir 

2- در این وب سایت ثبت نام کن  

3- سمت راست صفحه اصلی یک آیکون هست به اسم فروشگاه  

4- برو داخل فروشگاه  

5- آزمون سنجش زندگی را خریداری کن  

6- روش مطالعه میکروب و شیمی را خریداری کن  

7- پکیج اختصاصی خودت را خریداری کن  

8- آدرس ایمیلت را حتماً درست وارد کن  

 

من : 

1- آزمون سنجش شرایطتت را می بینم   

2- آزمون تعیین سطح برایت می فرستم 

3- برنامه از 20 مهر تا 27 برایت می فرستم 

4- 27 مهر ازت آزمون می گیرم 

5- آزمونت را تصحیح می کنم  

6- پاسخش را برایت می فرستم  

7- نمره ات را آنالیز می کنم  

8- برنامه هفته بعدت را برایت می فرستم .