مشاوره کارشناسی ارشد دنیا

سلاموخسته نباشید.من ۸۶لیسانس صنایع غذایی گرفتم.اصلا به ارشد فکر نمیکردم؛ولی حالا میبینم دیگه لیسانس ارزش نداره؛البته من از شغلم راضیم من مسئول فنی مواد غذایی ام ولی با تشویق همسرومادرم میخوام ادامه بدم.۹۰امتحان دادم فقط واسه محک زدن واصلا نخونده بودم.زبان و میکروب۳۵زدم و باقی همه کمتر از این.رتبم۲۰۰در ازادشدوترازم۵۲۰۰.چون متاهل و شاغلم وقت کافی ندارم ولی روزی۳ساعت راحت میتونم بخونم؛ایا بجز دامغان میتونم انتخاب دیگه ای داشته باشم؟برای قبولی در ازاد راهنماییم کنین لطفا.من به خانم موفقی مثل شما در کشورم افتخار میکنم.ممنون 

 

سلام عزیزم 

چه مادر و همسر خوبی داری !!! 

در کدام شهر ۲۰۰ آوردی ؟ 

روزی سه ساعت در ماههای آخر کم است . 

عید هم نباید به مسافرت بروی . 

از الان به شهری که می خواهی انتخاب کنی فکر نکن . 

در وب سایت ثبت نام کن و اگر می خواهی من مشاورت باشم بگو . 

من هفتگی برای بچه ها برنامه ریزی می کنم و آزمون می گیرم. 

من هم به تو دختر خوب و با معرفتم افتخار می کنم .  

WWW.MARYAMBEHMANESH.IR