مشاوره کارشناسی ارشد صنایع غذایی طاهره

سلام خسته نباشید.من سیستان وبلوچستان هستم دوره کارشناسی رو دانشگاه زابل بامعدل ۱۵.۴۴گذروندم خیلی علاقه به ادامه تحصیل داشتم ودارم سال ۸۵فارغ التحصیل شدم ولی متأسفانه یه سری مشکلات نذاشت ادامه بدم.پارسال ارشد شرکت کردم رتبم ۱۲۰۰شد البته ازخودم انتظارقبولی نداشتم چون کتاب وجزوه به دردبخوری نداشتم.ریاضیم خیلی ضعیفه زبانم قصد ندارم بخونم چون وقت ندارم.هدفم سراسریه.‎میخوام این ۴ماه مونده وقتموبذارم واسه بقیه درسا.نظرتون راجب جزوات سنجش تکمیلی چیه؟بنظرتون می ارزه شرکت کنم توآزموناش؟من خیلی ناامیدم خواهش میکنم راهنماییم کنید 

سلام عزیزم  

حق داری ناامید باشی . این همه از درست گذشته و دور افتاده ای . کتاب و جزوه هم نداری . زبان هم بلد نیستی . 

بچه های دیگه کنار ننشسته اند که اجازه بدهند شما قبول شوی . 

(من را به خاطر رک گویی ببخش . یک نفر باید این چیزها را به شما بگوید تا گمراه نمانی ) 

عزیزم ریاضی هم بلد نیستی . 

به سراسری امیدی ندارم . 

نگفتی از کجا فارغ التحصیل شده ای . 

عزیزم به ازاد هم فکر کن . چهار ترم بیشتر نیست . وام دانشجویی هم می دهند . 

با سنجش موافق نیستم غلط زیاد دارد .