مشاوره کارشناسی ارشد آزاده

سلام یکسال تلاش کردم برای قبولی در دانشگاه حالا که قبول شدم انگیزه برای درس خواندن ندارم نمیدانم شاید از خانواده دور شده ام این روحیه راپیدا کرده ام من دانشگاه ازاد شهرستان امل میروم ولی ساکن تهران هستم لطفا طوری راهنمایی نمایید که انگیزه پیدا کنم  

 

سلام عزیزم 

ممنونم که به من اعتماد کرده ای . 

دختر خوبم چه انگیزه ای بهتر از اینکه داری فوق لیسانس می گیری ؟ 

اخباری دارم که بسیاری از دانشگاهها دارند بدون کنکور و از طریق اس ام اس دانشجو می گیرند . 

بزودی می بینی که لیسانس کم کم ارزش عادی پیدا می کند . 

در ضمن چیزهای بیشتری یاد می گیری . 

آمل جای قشنگی است . آب و هوای بارانی و قشنگی دارد . 

می دانی بسیاری از بچه ها نمی توانند برای درس خواندن به آمل بیایند . خانواده هایشان اجازه نمی دهد و یا اینکه پول کافی ندارند ؟ 

به فرزندانی که در آینده خواهی داشت فکر کن . چقدر سربلند خواهند بود از اینکه مادری تحصیل کرده دارند . 

با اجازه ی پدر و مادرت گاهی به کنار دریا برو . یک ماشین تا محمود آباد بگیر و از ساحل آنجا استفاده کن . 

چرا هنوز دوست تازه پیدا نکرده ای ؟ 

اکیپی هم می توانید به کنار دریا بروید و خوش بگذرانید . 

باور کن این روزها تکرار شدنی نیستند . حالشو ببر . 

واقعاْ دلت برای خانواده ات تنگ می شود یا برای کس دیگری بی تابی می کنی ؟

در ضمن فوق لیسانس چهار ترم بیشتر نیست و خیلی زود تمام می شود و می توانی بروی بغل مامان بابا . 

ننر نباش !!!  

هر وقت دلت گرفت به من تلفن بزن . 

۰۲۱۷۷۸۰۹۷۵۱