مشاوره کارشناسی ارشد متضی

سلام استاد،چندتا سوال داشتم امیدوارم پاسخ بدید 

1.رک وراست کسانی که معدل خیلی پایین دارند امیدی به قبولیشان در (سراسری)هست؟  

2.با اینکه 3بار امتحان دادم تا نزدیکی قبولی رفتم ولی نشد (درایت املی)،امسال یا میخوام علوم تحقیقات قبول شم یا هیچی،  

خودم قبول نشدنم را نداشتن منابع کافی واسه ازاد میدونم اگه امسال از جزوه های شما استفاده کنم تضمینی قبول میشم؟ 

سوالات ازاد منابع خاصی داره؟ 

تو این 3سال کنکور دادن اخر نفهمیدم سوالات ازاد از کجا میاد ولی سوالات دولتی میشه راحت از منابع در اورد، 

خداوکیلی اگه ازاد سخته منابع خاصی نداره بگید  

دیگه وقتمو واسه کنکور هدر ندم با توجه به اینکه شاغلم. با سپاس فراوان 

 

سلام 

۱- قبولی در کنکور با معدل رابطه ای ندارد هرچند که در کنکور سراسری معدل تاثیر مثبت دارد اما در آزاد هیچ امتیازی ندارد . 

۲- خود شما در چه دانشگاهی درس خوانده ای ؟ در امل چه رتبه ای اوردی ؟ 

از الان زود است که تصمیم بگیری علوم تحقیقات بروی چون اخبار ناخوشایندی به دستم رسیده که نشان می دهد ظرفیت این دانشگاه به شدت کاهش پیدا کرده . 

از سه بار کنکور دادنت معلوم است به ادامه تحصیل علاقه داری . 

من می توانم کمکت کنم ولی چیزی را نمی توانم تضمین کنم چون درس خواندنت را ندیده ام یکی دو تا امتحان ازت بگیرم متوجه می شوم کجای کاری و ان موقع قظعی می گویم کنکور بدهی یا نه ولی اصولاْ بچه های من قبول می شوند . چرا اینقدر عصبانی هستی ؟ دلخور نباش از کم هوشی نیست که قبول نمی شوی راه را بلد نیستی .

سوالای آزاد از منابع آزاد می آید . جزوات علوم تحقیقات که من در سایتم آنها را خواهم فروخت . 

به وب سایت مراجعه و ثبت نام کن . 

من کمکت می کنم . 

کتابها و جزواتی را که داری برایم بنویس . 

باید بین کار و درس تعادل ایجاد کنی . در مورد شغلت هم برایم بنویس  

نزدیک کنکور می بایست کارت را سبک کنی .