مشاوره کارشناسی ارشد ساغر

خانوم بهمنش
من نمی دونم درباره وبلاگتون چی باید بگم .
فقط آرزو می کنم هرچه از خدا می خواهید به شما عطا کنه .
اینقدر دقیق و به همه هم جواب می دید .
من سال دومیه که کنکور دادم و امسال هم در تکمیل ظرفیت قبول نشدم .
هر کلاسی بگید رفتم . پیش سه چهار تا مشاور احمق - خالی بند - دروغگو رفتم .
کساتی که اگر می خواستند یک هزارم چیز هایی که شما در وبلاگ رو گذاشتید بگن جونشون در می اومد و تازه حالیشون هم نبود که من تحت استرسم - هزارو یک مشکل دارم اصلابراشون مهم نبود و فقط زر می زدند .
برای ارتباط با سایت شما چه کار باید بکنیم ؟
حتما هم می خوام ببینمتون .
یه هدیه ناقابل براتون گرفتم اگر فرصت ندارید آدرستون رو لطف کنید .
من اصول مهندسی بلد نیستم . 

سلام عزیزم  

ممنون از محبتت . نه به اون زبان شیرینت نه به این عصبانیتت . زر می زدند یعنی چه ؟ 

در وب سایت ثبت نام کن . 

نگران چیزی نباش. 

ممنون از هدیت عزیزم راضی به زحمتت نبودم . ان شاالله به زودی می بینمت .