مشاوره کنکور ارشد عسل

سلام وخسته نباشین.من از تون راهنمایی خواستم شما فرمودین که دانشگاه ورامین خوب نیست بین دانشگاه های ازاد که صنایع غذایی دارن کدوم خوبه و من چیکار کنم امسال دوباره بخونم لطفا راهنماییم کنین ممنون 

بچه ها قبل از کنکور : 

خدایا کمک کن قبول شوم . اون ور دنیا هم باشه می رم !!!  

بچه ها یک روز قبل از اعلام نتایج مرحله اول : 

خدا کنه اگه فردا قبول نشدم حداقل نیمه دوم قبول شم 

بچه ها بعد از قبولی : 

ای ی ی ی ی ی باباااااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

هی میگن کنکور کنکور کاری نداشت !!! 

عجب بچه ها من یک ماه بیشتر درس نخوندم . اصلاً درس نخوندم . کاری نداشت . 

حالا این دانشگاهی که اینقدر کشکی قبول شدم چطوره ؟ خوبه یا نه ؟ 

بذار ببینم سال دیگه جای بهتری قبول می شم یا نه  

بعد از یکسال پشت کنکور ماندن : 

کاشکی پارسال رفته بودم دانشگاه . 

بعد از اتمام فوق لیسانس : 

خوب حالا که چی اینهمه درس خوندیم چی شد ؟ 

 

بچه ها برای اینکه درگیر این درگیری ها نشوید برای درس خواندن هدف داشته باشید . 

فوق لیسانس هدف نیست وسیله است و  سعی کنید این موضوع را درک کنید تا سرخورده نشوید . 

عسل جان دانشگاهی که می روی عالی نیست و من به شخصه فرزند خودم را به آنجا نمی فرستم . 

در مورد انتخاب دانشگاه دیر با من مشورت می کنی . 

پشت کنکور نمان و برو ولی خوب درس بخوان . با استاد هاشمی روان و دکتر رجائی هر درسی دادند بردار . 

کلاس زبان برو و برای دکترا برنامه ریزی کن .