مشاوره کارشناسی ارشد لیلا

سلام خانم بهمنش. من لیلا ، فارغ التحصیل از دانشگاه صنعتی اصفهان با معدل 16.34 هستم. سال قبل 1الی 2 ماه برای کنکور خوندم ولی رتبم 1200 شد. امسال تصمیم جدی گرفتم ک درس بخونم و حتما روزانه قبول بشم، اما شدیدا نیاز ب یک برنامه ریزی خوب و کامل دارم.ضمنا جزوات بارسه راهم دارم. لطفا کمکم کنید و یه برنامه ریزی خوب در اختیارم قرار بدید.من فارغ التحصیل هستم و تمام ساعاتم در روز خالیه.انگیزه کافی برای درس خوندن دارم و الان هم چند روزه ک شروع کردم.تورو خدا جوابمو بدین و ناامیدم نکنین. ی دنیا تشکر 

معدلت خوبه 

رتبه و پایه ی درسیت افتضاحه 

این یعنی اینکه بیشتر شب امتحان درس می خوانی  

(البته این رو باید بگم که از رک گویی من ناراحت نشو من همیشه راستشو اول می گویم تا تکلیف خودت را بدانی .)  

عزیزم چرا مصری که از الان تعیین کنی کجا قبول شوی ؟ 

شما درس خواندن را شروع کن بعد از یکی دو ماه معلوم می شود کجا می توانی قبول شوی   

از الان این طوری خودت را در منگنه نگذار که بعدا خمسرده بشوی . 

بچه های صنعتی رتبه های بهتری می آورند نمی دانم چرا در حد بچه های دانشگاه های دور افتاده ی آزاد رتبه آورده ای .شاید درگیری ذهنی خاصی داری . این عادی نیست و یک جای کار اشکال دارد . بیشتر در مورد خودت برایم توضیح بده .