مشاوره کارشناسی ارشد - ف-گوجه

سلام .مرسی از اینکه جواب من رو دادین.من برای کار اصلا سخت گیری نمیکنم ۶ماه مسول فنی یک کارخانه رب گوجه بودم بدون هیچ حقوقی الان هم که غیر فعال شده بیشتر کار در ارتباط با رشته خودم رو دوست دارم در اهواز زندگی میکنم چون کلاسهای ارشد تهران برگزار میشه شرکت در کلاسها برام مقدور نیست جزوات پارسه و بسیاری از کتابها رو دارم همسرم مهندس مکانیک هست ولی شغلش ازاده مشکل مادی ندارم .مشکل من دروس ریاضی و اصول مهندسی است اگر میشه من رو راهنمایی کنید برای ارشد خوندن جزوات پارسه کافی؟   

 

 

سلام 

بدون حقوق ؟؟؟؟؟؟    

حداقل با اون گوجه ها می زدی تو کله ی مدیر عامل که الان دلمون نسوزه !!!    

 

 این عکس یکی از مدیر عاملهای مشابه مدیر عامل شماست . ببین چکارش کرده اند ! 

یاد بگیر !

 از دست این بچه ها ! عجب کارهایی می کنید !!! 

خوب خدا را شکر که مشکل مادی نداری .  

عزیزم چرا فقط صفحه اول وبلاگ را خوانده ای ؟  

اینهمه ما در مورد افتتاح وب سایت صحبت کردیم هنوز متوجه نشده ای که داریم یک آموزشگاه اینترنتی برای بچه ها درست می کنیم ؟ 

بله خانوم داریم یک آموزشگاه اینترنتی افتتاح می کنیم و برای تمام بچه های ایران خدمات داریم.

اسکن از صفحه اول شناسنامه - دو طرف کارت ملی - عکس ۴*۳ آماده کن تا افتتاح بشه . 

دیگه اسمت ف- گوجه است تا وقتی که بروی و حقوقت را بگیری  !!!