مشاوره کارشناسی ارشد فاطمه

 عرض سلام خدمت خانم بهمنش خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید .فارغ التحصیل رشته کارشناسی صنایع غذایی هستم یک سال دنبال کارم کار گیرم نمیاد متاهل هستم به نظرتون ارشد رشته خودم رو بگیرم خوبه؟یا تغییر رشته بدم؟برام مقدور نیست کلاسهای ارشد رو شرکت کنم ولی خیلی دوست دارم ادامه تحصیل بدم 

سلام  

عجیبه که یکسال است که به دنبال کار می گردی ! سخت گیری می کنی ؟ 

چه جور کاری برایت مناسب است ؟ 

آیا می توانی بازاریابی اینترنتی انجام بدهی ؟ 

در کدام شهر زندگی می کنی ؟  

در کدام شهر امتحان داده ای ؟ 

چرا برایت مقدور نیست در کلاس ارشد شرکت کنی ؟ 

  

باید مطلبی را صادقانه بگویم . اگر پول خرج نکنی ارشد قبول نمی شوی . کتاب - جزوه - آزمون و... همه هزینه لازم دارند و بعد از قبولی هم باید باز هم پول خرج کنی . 

اگر خیلی در مضیقه هستی برای مدتی به ارشد فکر نکن تا اوضاع مالیت روبه راه شود . 

اما اگر ۷۰۰-۸۰۰ هزار تومان پس انداز داری و می توانی هر سه ماه تقریباْ همین میزان پول را کنار بگذاری ارشد امتحان بده . 

شغل همسرت چیست ؟ 

در نامه بعدی ات بیشتر در مورد زندگی ات توضیح بده .