کارشناسی ارشد صنایع غذایی علیرضا

سلام خانم بهمنش.خسته نباشید.کارتون واقعا خوب و ارزنده هست فقط دو سه مورد به ذهنم میرسه:

۱-امیدواریم هزینه ثبت نام و جزوات مناسب باشه و رعایت حال همه اقشار و خصوصا بچه های شهرستان رو بکنید.

۲-هر کسی به راحتی حاضر نمیشه اطلاعات شخصی و شناسنامه و کارت ملیش رو به اینترنت بسپاره.شما تضمینی میدهید که اطلاعات شخصی و حریم خصوصی افراد حفظ بشه!؟

۳-شما فرمودید که تا اردیبهشت ۹۱ درسها ۴ بار دوره خواهد شد! پس تکلیف بچه هایی که هدفشون سراسری هست  و آخر بهمن ۹۰ کنکور دارند چی!؟ آیا آنها در برنامه ریزیهای شما جایگاهی خواهند داشت؟
ممنون 

 

سلام 

۱- مناسبه 

۲- حریم خصوصی ؟؟؟؟  

شماره شناسنامه و کارت ملی چه ربطی به حریم خصوصی داره ؟ 

حریم خصوصی همان چهاردیواری اختیاری ای است که در آن زندگی می کنی !!!  

اگر من بیایم و داخل اتاق پذیرایی شما کلاس برگزار کنم وارد حریم خصوصی شما شده ام و یا اگر کامپیوتر شما را در غیاب شما روشن کنم و وارد فایلهای شخصی شما شوم و یا اگر با شگردهای هک وارد یاهو مسنجر شما شوم یا وارد بخش مدیریت وب سایت شما شوم وارد حریم خصوصی شما شده ام . در مجموعه ها و اپارتمانها تا پشت زنجیری که در محوطه ورودی مجتمع قرار دارد حریم خصوصی محسوب می شود . 

داخل اتومبیل حریم کاملاْ خصوصی نیست و مثلاْ راننده نمی تواند هرطور دلش خواست لباس بپوشد .

وقتی شما عضو وب سایت من می شوید و می خواهید از خدمات من استفاده کنید من باید شما را بشناسم و ببینم به چه کسی مشاوره می دهم یا نه ؟ 

با ثبت نام و ورود به وب سایت من در حقیقت شما وارد حریم خصوصی آموزشگاه من می شوید . 

اگر کسی درب خانه شما را بزند و ندانید طرف شما کیست آیا درب را به رویش باز می کنید ؟ 

گرفتن مجوز ارائه خدمات اینترنتی و فروشگاه اینترنتی به این سادگی ها نیست و من از طرف ارگانهای ذیربط برای این منظور مجوزهای لازم را اخذ کرده ام و در اساسنامه شرکت من با نام  " پرسیان صنعت غذا " به شماره ثبت ۳۰۹۴۱۷ ارائه خدمات مشاوره ذکر شده و ارائه راهکارهای کمک آموزشی جزو وظایف تعریف شده آن می باشد . 

محل دفتر من در تهران مشخص بوده و آدم بی نام و نشانی نیستم و به افراد ناشناس هم خدمات ارائه نمی کنم .  

گذشته از آن که دلم نمی خواهد به افراد ناشناس مشاوره بدهم و اصولاْ تا شاگردم را نشناسم نمی توانم با او رابطه برقرار کنم در صورتی که در پرداختهای آن لاین مشکلی پیش بیاید مثلاْ دانشجویی به جای ۱۰۰۰۰ ریال ۱۰۰۰۰۰ ریال واریز کند فقط در ازای ارائه کارت شناسایی معتبر می توانیم مشکل را برطرف کنیم . 

در ایام عید که می خواهیم برای بچه های شهرستان پانسیون رزرو کنیم و یا بلیط تشویقی صادر کنیم و هزار امتیاز دیگر چه طور می توانیم بین ۲۰۰ -۳۰۰ دانشجو فرد مورد نظر را شناسایی کنیم . 

۳- بله برای سراسری هم برنامه داریم و البته روی آن بیشتر هم تاکید می کنیم اما داوطلب آزاد بیشتر است و بیشتر بچه ها به طور جدی به آزاد فکر می کنند و وجه تمایز من با دیگر موسسات این است که آزاد را دست کم نمی گیرم و بچه ها را برای آن آماده می کنم .