کارشناسی ارشد صنایع غذایی-پریسا

سلام
من در حال حاظر جایی مشغول به کار هستم وتا ساعت 4 بعد از ظهر سر کارم  . ولی حتما می خوام که برای ارشد بخونم میشه منابعو بهم بگید در این مورد واقعا مشکل دارم کلافه شدم خواشمندم که منو راهنمایی کنید

با سلام مجدد
من پارسال شیمی مواد فاطمی خوندم ولی تو کنکور زیاد ازش نیومد در ضمن برای قند کتاب مصباحی و برای کنسرو حصاری دارم نظرتون چیه؟ منابع لبنیات ، اصول مهندسی،روغن هم لطفا معرفی کنید خواهش می کنم جواب منو بدید بعضی ها می گن باید جزوه خوند واسه ارشد کتاب نخوندآخه وقت نیست

سلام امیدوارم حالتون خوب باشد
خانم بهمنش من شاغل هستم تا ساعت 5 سرکارم
با این اوصاف می تونم درس بخونم وامید به ارشد داشته باشم؟ نمی دونم چطور واز کجا شروع کنم؟ راهنماییم کنید لطفا در حال حاضر فقط شمایید که می تونید کمکم کنید 

 

سلام  

اینقدر نگران نباش من کمکت می کنم . 

البته باید به غیر از این چیزها اطلاعات بیشتری در مورد خودت در اختیارم بگذاری . 

از ساعت ۱۲ الی ۱۶ با شماره ۷۷۸۰۹۷۵۱-۰۲۱ تماس بگیر و اینقدر حرص نخور . 

آزاد که حتماْ می توانی - سراسری را الان نمی توانم بگویم . 

تیتر منابع را در ستون سمت راست صفحه وبلاگ گذاشته ام . روی آن کلیک کن و منابع را ببین .