کارشناسی ارشد صنایع غذایی-نازی

 ایمیل قبلیم به جای اسم نوشتم سلامشرمنده

ببخشید یه سوالم یادم رفت اینکه ایا شما برنامه ریزی اینترنتی میکنین برا هر کس؟ و اینکه خواستم درصدامو در سراسری و ازاد ۹۰ در اختیارتون بزارم تا از وضعیت تحصیلیم اشنا بشین

سراسری۹۰
زبان ۱۵.۵
ریاضی ۰
شیمی ۵۵
میکروبیولوژی ۷۲
تکنولوژی ۵۳
اصول ۱۵.۹
رتبه ۲۰۰

ازاد ۹۰
زبان۱۱.۱
ریاضی ۰
شیمی ۴۶.۷
میکرو۷۱.۱
تکنولوژی ۲۶.۷
اصول مهندسی و طراحی۳۶.۷
رتبه ۱۲۸
 

عزیزم من برای نفر به نفر بچه ها برنامه ریزی منحصر به فرد می کنم . 

اگر ریاضی خوانده بودی علوم تحقیقات قبول می شدی  

فکر می کنم - نه مطمئن هستم در تست زنی ایراد داری و نمره منفی زیاد می گیری . 

احتمال سراسری قبول شدن داری ولی باید ریاضی بخوانی وگرنه امسال هم قبول نمی شوی .  

دو سه روز صبر کن وب سایت من راه اندازی می شود و کلیه خدمات را از آن می توانی دریافت کنی .  

باز هم فکر کن .