کارشناسی ارشد صنایع غذایی-مزدا

با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
من سال 89 کارشناسی ام را تمام کردم  در دانشگاه سراسری تبریز با معدل 18.20.واسه امسال که کنکور دادم در کنکور سراسری بد شناسی اوردم اصولم 17% شد رتبه ام 200 امد و دانشگاه پردیس ارس قبول شدم برای ازاد اصلا نخوندم و رتبه ام 128 علوم تحقیقات شد. تصمیم گرفتم به ارس نرم میخوام خودمو محک بزنم بنظرتون امسال میتونم در سراسری قبول شم؟البته باد بگویم برا سراسری هم نخونده بودم یعنی روزی 2-1 ساعت خوندم بخاطر مشکلی که داشتم.برا همین تصمیم گفتم امسال با برنامه درس بخونم میخواستم از راهنمایهاتون استفاده کنم .راستی 128 علوم تحقیقات که کلا هیچی در تکمیل ظرفیت در نمیاد درسته؟ 

بله اگر خوب درس بخوانی ممکن است سراسری قبول شوی ولی کلاْ‌ من مخالف این هستم که کسی یک سال پشت کنکور بماند چون اغلب بچه ها افت تحصیلی می کنند . 

در مورد دانشگاه نرفتن امسالت بیشتر فکر کن .  

با رتبه ۱۲۸ بعید به نظر می رسد قبول شوی .  

کارنامه هایت را برای بچه ها بفرست . 

اگر تصمیمت برای درس خواندن قطعی بود به من بگو . اگر می توانی رزروش کن .