کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام
ببخشید اینقدر مزاحم میشم
کارشناسی ارشد اگر پدر ایثارگر باشه سهمیه داره برای فرزند
روش شما برای درس خواندن چطوری هست؟
دوباره عزر خواهی میکنم بخاطر اینکه وقتتان را زیاد میگیرم
ممنون از لطفتان
 

سلام 

روزی شصت تا نامه هم بفرستی من خوشحال می شم .  

بله سهمیه دارد ولی یکبار می تواند استفاده کند . مثلاْ اگر بخواهی دو تا فوق لیسانس بگیری یکیش با سهمیه می شود . یا یکبار با سهمیه قبول شوی و نروی سهمیه ات سوخت می شود . 

روش من روش آهسته و پیوسته با آزمون هفتگی و بعد از آزمون در صورت کسب نتیجه بد و تنبلی دانشجو تنبیه و کتک کاری است ! من همانند چوب بالای سر عمل می کنم . بیشتر ما تا زور بالای سرمان نباشد کار نمی کنیم و درس نمی خوانیم .   

من با روش SLS می شوم خواهر بزرگ شما که حق دارم در جریان جزئیات زندگی شما قرار بگیرم . اگر از درس خواندن منحرف شدید یا تنبل شدید یا بی انگیزه شدید یا اگر ترسیدید و استرس به سراغتان آمد , کمکتان کنم . 

انقدر آزمون تستی و تشریحی از شما می گیرم تا اینکه درسها را فوت آب شوید و تا روز کنکور آزاد 4 دور تمیز درسهایتان را دوره کنید . 

در وب سایت بیشتر توضیح می دهم . الآن نامه ها زیاد است .