با عرض سلام وخسته نباشید
خانم مهندس درس تکنولوژی هم ۳۲ زه بودم و دانشگاه غیر انتفاعی فارغ التحصیل شدم
امسال الآن جزوه های درسنامه ارشد و جزوه های پارسه و جزوه های سنجش تکمیلی را برای همه درس ها میخوانم الآن ۲ ماه است که درس میخوانم در ضمن جزوه بعضی از اساتید را هم که دوستانم که قبول شدن راهم میخوانم.
ریاضی کتاب مدرسان کاردانی را از کجا باید تهیه کنم  و ریاضی چطور باید درس بخوانم
دوستم هم سهمیه نداره معدلش ۳۰/۱۸بود تحقیق کردم میگن ظرفیت ها داره بصورتی میشه که مثلا اگه یه دانشگاه ۱۰  نفر دانشجو میگیره حد اقل ۴ الی ۵ دانشجو پسر میگیره برای رشته های درسی دیگر هم این اتفاق افتاده
با سپاس فراوان از اینکه وقت می گذارید به سوالات من جواب می دهید 

 

سلام 

به حق چیزهای ندیده و نشنیده ! 

بله ! اینجوریشو ندیده بودیم که دیدیم !!! 

معدلش خوب بوده و همانطور که می دانی معدل در کنکور سراسری تاثیر داره اما آزاد نه . 

خوب اگر پسر می خواستند که رتبه ی تو بهتر بود !!! 

ریاضی مدرسان در انقلاب فراوان است و اصولاْ‌ کتابهای رشته شما را کتابیران دارد . کتابیران روبه روی درب اصلی دانشگاه تهران ( همان دری که عکسش روی پنجاه تومنی هست ) داخل طبقه ی اول پاساژ فروزنده فرار دارد . 

ریاضی شما باید در حد حسابان رشته ریاضی دبیرستان یا پیشدانشگاهی تجربی بلد باشی . 

فصول حد - مشتق - کاربرد مشتق - انتگرال - ماتریس - اعداد مختلط - را باید بخوانی .  

چند سالی هم هست که مد شده یک سوال احتمال مطرح می کنند مثلاْ می گویند با حروف کلمه ی { مادر مرده } چند کلمه با معنی یا بی معنی می توان ساخت !!! 

کلا ریاضی از صفر تا ۱۵ درصد در سراسری جواب بدهی ایده آل است چون ریاضیاتش معمولاْ ابتکاری است و بچه های تجربی که شما باشید برایشان مشکل است . 

این را هم بدان صفر درصد با سفید فرق دارد . اگر طوری جواب بدهی که سه تا غلط یک جواب درستت را خط بزند ارزش بیشتری دارد و خود صفر تراز دارد اما به سفید هیچ ترازی تعلق نمی گیرد . 

به همه گفتم به شما هم می گویم . وب سایتم به زودی راه اندازی می شود . ممکن است کلاس آن لاین هم برگزار کنم !!!