سلام خانم بهمنش عزیز
ممنون که جوابمو دادین خواسته بودید درصدامو براتون بفرستم
ریاضی:۳۱/۱۱
شیمی:۲۲/۶۷
میکروب:۵۴/۱۷
تکنولوژی:۲۸/۰۳
اصول طراحی:۳۳/۳۳
البته در صدهای پارسالم خیلی بهتر بود امسال خیلی استرس داشتم من جزوه های پارسه رو خوندم +جزوه میکروب دانشگاه تهران+روغن خداپرست+غلات کدیور+لبنیات خسروشاهی+شیمی حامدی البته جزوشو+شیمی کتاب قنبرزاده+ریاضیات مدرسان شریف+اصول طراحی اسماعیل زاده کناری+اصول مهندسی سین شین+درسنامه+گامی به سوی ارشد
راستش حرفهای شما خیلی ارامش بخشه چطور میشه با شما بیشتر در ارتباط بود؟راستی من خیلی تستهای زماندارو غلط میزنم ولی همونارو بدون زمان ۱۰۰ میزدم  

سلام 

تشکر لازم نیست عزیزم من جواب همه را می دهم مگر اینکه طرف آدم نباشد یا مثله خانوم میم بی شعور باشد . 

درصدهایت که بد نیست . 

فکر می کنم درصدهایت را سر و ته فرستادی مثلاْ  شیمی ۶۷ درصد یا ۲۲ درصد درسته ؟؟؟

رتبه و شهری هم که امتحان داده ای نمی دانم . 

شما تکنولوژی بلد نیستی عزیزم . 

من می توانم به شما کمک کنم .  

فکر می کنم با روش من بتوانی قبول شوی چون من روی تکنولوژی تاکید زیادی می کنم . 

منابعی که زیر آنها خط کشیده ام به درد آزاد نمی خورد برای سراسری هم همینطور .

حق داشته ای که قبول نمی شدی . 

منابع را از روی صفحه اصلی وبلاگ بردار . 

برای مشاوره تخصصی منتظر وب سایت باش .