کارشناسی ارشد صنایع غذایی

با عرض سلام چندتا سوال داشتم امیدوارم جوابم را بدید من با امسال برای بار 4رم امتحان دادم ولی قبول نشدم خیلی خوندم از پارسه ولی بازم نشد از زندگی واقعا بیزار شدم!دیگه از کنکور و هر چی درس خوندن بدم امد،خیلی از دوستانم به علت کار پیدا نکردن رفتن دنبال شغل های دیگه به نظر شما ارزش داره که دوباره بشینم بخونم!خودم فکر می کنم تا 2سال دیگه ارشد هم مثل لیسانس بی ارزش بشه،معدلم وحشتناک پایینه13/10 امیدی به قبولی در ازمون سراسری نیست دیگه؟ ازاد هم که مدرکش نمی ارزه به هزینش، چیکار کنم به نظر شما بیخیال کنکور شم برم دنبال شغل های دیگه(حتی ازاد) یا دوباره عمر  بزارم و دوباره بخونم؟       با تشکر فراوان 

 

بار چهارم  

خوب عزیزم هنوز متوجه نشدی که جزواتی که خوانده ای کافی نبوده ؟ 

حالا چرا از زندگی بی زار شده ای ؟ 

نه درس هیچوقت بی ارزش نمی شه . 

معدل تاثیری در قبولی یا عدم قبولی نداره . 

مدرک آزاد می ارزه و بی ارزش نیست . 

من نمی توانم برای زندگی شما تصمیم بگیرم . 4 بار کنکور دادی یعنی درس را دوست داری هر چند بگویی ندارم . 

اگر تصمیم گرفتی درس بخوانی و به اندازه کافی انگیزه داشتی با من تماس بگیر . 

در مورد خودت بیشتر برایم بنویس . 

من قول قبولی در ازاد را به تو می دهم اما سراسری مطمئن نیستم.