کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام.امیدوارمشما مثل خیلی های دیگه بی جوابم نذارید.منالندانشجوترم ۶ هستم میخوام ارشد صنایع غذایی امتحان بدم و قبول شدن در دانشگاه شیراز برام الویته.درضمن نمیدونم چطوری از کی شروع به خوندن کنم من شیرازم و شما تهران چطوری میتونیم ازمشاورتون استفاده کنم؟؟ 

 

سلام  

منو بی جوابی ؟ عمراْ !!! 

عزیزم خیلی خوبه که از ترم ۶ به فکر هستی !!! 

من کمکت می کنم ! 

از اواخر شهریور وب سایت رسمی من آغاز به کار می کنه و تمامی چیزهایی که لازم داری اونجا پیدا می کنی پس فعلاْ‌ کاری که باید انجام بدی اینه که هیچ کتابی نخری هیچ موسسه ای هم ثبت نام نکنی . 

این از روی تجربه است چون کتاب تو بازار زیاده البته من هم معتقد هستم که هر کتابی ارزش یکبار خواندن را داره اما این در مورد کنکور صدق نمی کنه چون وقت نداریم  . 

درسهای شما هم نیاز به کلاس رفتن نداره . می مونه ریاضی و اصول مهندسی که برای آنها هم برنامه دارم . بنابراین وبلاگ را پیگیری کن تا وب سایت آماده بشه .