کارشناسی ارشد صنایع غذایی

سلام خانم بهمنش من تمام مشاوره های شما را با دانشجویان خوندم ُمن کارشناس بهداشت عمومی و کارمند هستم کارشناسی ارشد صنایع غذایی را برای ادامه تحصیل خیلی دوست دارم ولی نمیدانم موفق میشوم یانه و نمیدانم واقعا منابع خوب و درست رو از کجا تهیه کنم اگر زحمت نمیشود لطف کنید ضمن راهنمایی و مشاوره  مرا در یافتن منابع خوب ومفید یا جوات خوب معرفی کنید به نظر شما من میتوانم موفق شوم  درصدها رو باید تا چه حدودی بزنم و موضوع دیگر اینکه تو ریاضیات ضعیفم باید چکار کنم بسیار از شما متشکر میشم اگر لطف کنید و ژاسختون رو برای من میل فرمایید با تشکر مجدد ایرج 

 

سلام  

 

خیلی خوشحالم که وبلاگ برای شما مفید بوده و آن را مطالعه فرموده اید . 

 شانس موفقیت را دارید به شرط آنکه طبق روش پیشنهادی من درس بخوانید . 

سال 87 یکی از کارمندان اداره استاندارد که شاگرد من بود قبول شد . 

درصدها را هم به طور کامل در صفحات قدیمی وبلاگ گذاشته ام هم سراسری و هم آزاد . 

ریاضی هم چاره دارد . 

از ساعت 12 ظهر الی 16 بعد از ظهر هر روز غیر از جمعه و ایام تعطیل با شماره تلفن 77809751 تماس بگیرید.